Sofia är en sötnos


Ihk, sofia är söt och idag saknar jag Sverige en massa. Kan bero på att det är midsommar och att jag alltid spenderat den med min familj och mina vänner. Här firar de inte midsommar så det känns tomt. Jag hoppas dock ni skickar en massa bilder så jag får se hur ni har haft det!

Nu ska jag och Wilf iväg och försöka fixa mig ett jobb. Vi är slöa som vanligt men nu ska vi dra tummen ur arslet och traska iväg till Uppermill.

Ha en underbar midsommar allihopa.. Vi hörs och ses! PUSS


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0