Söndag

Vaknade runt 12 idag och gjorde oss i ordning för att gå ut. Wilf har spelat fotboll i Greenfield park och jag har hängt på en bänk med cosmopolitan och kollat på. Snackat lite med hans kompisar och bara chillat. Det har varit rätt bra väder. Varmt och skönt när solen kom fram men när det blev molnigt så vart det rätt kallt. Nu sitter vi hemma hos honom och han skriver på sitt cv. Jag har hunnit rensa lite i rummet och fått lite ordning på mina kläder. När han är klar med sitt CV är det min tur.. för jag har inte word på min dator :P

Blir en tidig kväll ikväll för vi har många ärenden att göra imorgon. Vi ska till Uppermill, Oldham och in till Manchester. Kommer bli tufft och säkert stressigt också :O Jag hoppas på att allt går bra i Uppermill (jag ska nämligen öppna ett bankkonto där och söka jobb på en nyöppnad pub).. För utan bankkontot blir det ingen mobiltelefon för min del.. Om allt går bra dock så är telefonen min IMORGON :D

Hoppas ni har det bra hemma i Sverige.
Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0