trött

Jag ligger i min säng och är helt död. Min mage gör ont och jag är dödstrött. Funderar på om man ska vila en stund. Det är molnigt nu så man får inte lika dåligt samvete om man inte är utomhus även fast det är 27 grader utomhus. Funderar på att slänga igång en film eller ett avsnitt av Shameless att somna till.

Im lied in bed and im dead. My stomach hurts and im dead tired. Thinking about having a nap. Its cloudy outside so i dont have to feel bad for not being outside even if its 27*C out. Thinking about putting on a film or an episode of Shameless to fall asleep to.


1 kommentarer

wilf

awww sweet :(



you still look lovely :) and frecklesss ;) x

Datum: 2008-06-01 Tid: 16:52:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0