UNDERBARA VÄDER

Våran termometer mäter 35 grader i solen. Det är utlandsvärme på våran altan. Jag har legat och pressat med mamma. Jag har nu en rosa nyans. Jag ska gå och köpa snus och glass nu sen fortsätta pressa. Min rygg måste bli samma färg som min framsida :P

Our thermometer says its 35*C in the sun. Feels like we're abroad in some hot country when we sit out on our porch. Ive been lied outside with my mum. Im now pink. Im going to the shop to buy some snus and ice cream and then im gonna keep working on my tan. My back needs to get the same colour as my face and stomach LOL :P


2 kommentarer

Johanna WP

Orka. Vi har inte haft ngn sol här :(

Datum: 2008-06-01 Tid: 14:44:31
Blogg: http://ilky.blogg.se/
Johanna WP

(mah! du har ju gjort ett fel i din översättning!)

Datum: 2008-06-01 Tid: 15:45:24
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0