hejsansvejsan

Jag och Wilf har spenderat kvällen hemma. Wilf har varit duktig och skrivit sitt cv men inte jag. Vi ska däremot fixa mitt så fort som möjligt. Ska iallafall in på puben eller baren (vad det nu är) och se om dom behöver någon som jobbar där.. Ett intyg m att jag bor här har även skrivits. Det behövs om jag ska öppna bankkonto här. Hoppas det går!!! FÖR JAG VILL HA MIN TELEFON! Vi har även beställt hem "Curry" som var jävligt gott och bara slöat.

Nu ska vi se på 21 och sen sova. Har en lång dag imorgon då vi ska till Uppermill, Oldham och Manchester.. Det blir bra.. Jag har även insett nu att Wilf har bluetooth på sin dator.. så jag kan försöka ta lite bilder med min mobil imorogn så ni får se lite iaf.. Dålig kvalla dock men det får ni leva med :P

Pusshej

Wilf and i have spent the night at home.. Wilf has written his cv.. im proud of him. I havent tho. We're gonna do mine as soon as possible. We're going to the pub or bar (whatever it is) tomorrow and see if they need someone there.. wilf has written some paper for carol that verifies that i live here.. which i need if im gonna open a bankaccount here. I hope they'll let me!!! COS I WANT MY PHONE!! We've also ordered home some Curry which was really really good and just been lazy.

We're gonna watch 21 now and then sleep. Have a long day tomorrow. We're going to Uppermill, Oldham and Manchester. Gonna be good.. Realised that Wilf has bluetooth on his computer.. so i'll try and get some pictures up from my phone tomorrow so you can see some things.. the pictures will prob nt be good but you'll have to live with that..

Writing this in English now cos wilfs curious about what i write.. I wont translate it everytime tho.. not cos i dont want him knowing what it says. just because i cba'd writing it in english everytime. so wilf.. i'll have to read it to you sometimes, if thats ok with you love :P

Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0