when the sun goes down

Jag ligger i min säng idag. Min mage har fortfarande inte blivit bra så jag ligger och försöker bli bättre. Har avklarat ett avsnitt av Shameless och väntar på att ett annat ska laddas klart.

Jag har fått mina kläder från Nelly.com nu :) Det mesta passade.. Men jag orkar inte skicka tillbaka något. En bild på min klänning kommer upp lite senare :)

Seriöst. Jag flyttar nästa vecka. Jag kan inte fatta det. Jag är hur taggad som helst men ändå hur nervös som helst.
Saker som jag måste börja göra:
- packa
- sälja mina fonder
- fixa arbetsintyg (snarast?)
- städa mitt rum ännu en gång innan wilf kommer
- åka förbi pappa och träffa familjen
- handla grejor till studenten
- rensa altanen inför festen
- bränna skivor till festen
osv osv osv.

Det löser sig dock förmodligen.. Men allt känns så overkligt. Jag ska lämna mitt rum, Bygdeå, Umeå, Sverige, mina vänner, min familj.. ALLT! Det blir en lärorik upplevelse helt klart. trodde dock aldrig att jag skulle få tummen ur och göra det :O Stackars magda som blir den nya slagpåsen hos pojkarna. Men hon vänjer sig.. det gjorde jag. FAN VA JAG KOMMER SAKNA ALLA!!!


Im lied in bed today. My stomach is still not well so im lying down and trying to get better. Watched an episode of Shameless and im waiting for another one to get downloaded.

The clothes from nelly.com has arrived :) Most of it fit .. But i cba'd sending it back. I'll post a picture of my dress later :)

Seriously. I move next week. I cant believe it. Im REALLY excited but also REALLY nervous!
Things that i have to do:
- pack
- sell my funds
- clean my room one more time before wilf arrives
- visit my dad and my family on his side
- buy things for graduation
- clean out the porch so that we have somewhere to sit at my party
- make some cd's for the party
etc etc etc.

Hopefully i'll sort it out.. But everything feels so unreal. Im gonna leave my room, Bygdeå, Umeå, Sweden, my friends, my family. EVERYTHING! It'll be a great experience tho.. never thought id do it :O Poor magda is gonna be the new punchingbag at the boys. But she'll get used to it.. I did :P GOD IM GONNA MISS EVERYONE!!!


2 kommentarer

wilfyyy

your dress looks gorgeous love :) cant wait to see it on friday morning :D



i have to get my stuff together as well :O aand clean my room and revise! such a busy week for both of us :) love you! x

Datum: 2008-06-02 Tid: 18:40:48
Johanna WP

Äsch, jag kan ta med mig Lindas partymix härifrån. Så slipper du bränna skivor ;)

Datum: 2008-06-03 Tid: 11:28:41
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0