7 dagar. en jäkla vecka!

Nu är det exakt en vecka kvar tills jag är i Amsterdam och väntar på flyget till Manchester. Det pirrar i min mage! Wilf är iallafall mycket bra för tillfället. Vilken söt liten pojke.

Idag har jag varit hemma. Jag är sjuk, det är synd om mig. Jag har ont i magen och min hals håller på att ta död på mig. Mamma är också hemma. Hon är sjukskriven i 2 veckor.. stackarn. och hon kanske måste opereras :(

ikväll ska jag ligga i min säng och tycka synd om mig själv. se film, kurera mig och äta onyttigt. Imorgon är det jobb som gäller.. 10-16 sen drar vi igång med supandet! bygdegårdsfest FTW! :D jag taggar jävel. Jag och Malvin ska bli redlösa! :)

peace


2 kommentarer

johanna

jaha. jag som trodde att jag var den enda du skulle vara redlös med.

Datum: 2008-03-14 Tid: 16:14:50
Blogg: http://ilky.blogg.se
malvin

nicka

Datum: 2008-03-14 Tid: 18:15:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0