Dan in real life

image234


Igår jobbade jag 17-20. Sen gick jag och Johanna till Dalkarlså för att hämta min börs och där fick jag en glad överraskning. I soffan satt MAGDA! finally. Henne har jag saknat. Jag skrek och flög på henne, stackarn :P vi satt där ett tag och pratade sen for vi hem.

Jag och Johanna käkade pringles, drack cola, läste bloggar och såg Dan in real life, som jag tyckte var bra iaf.. Vet inte vad Johanna tyckte :P Sen pratade jag med britter och sov.

Vaknade runt 1 idag. Gick på en väldigt kort promenad med Magda till min morbror. Han är i Thailand.. så under de närmaste 3 veckorna så är det där (i min morbrors lägenhet) våran middag tillagas eftersom att vi inte har något kök. Käkade mat och gick hem.
Nu väntar jag på att mamma ska se klart Glamour så att vi kan boka flygbiljetterna. Sen ska jag duscha och vara med Magda och några av pojkarna.

Solong.

image235
om exakt 2 veckor är det här jag befinner mig.


1 kommentarer

johanna

haha, den där meningen blev väl lite konstig ändå:

"Gick på en väldigt kort promenad med Magda till min morbror. Han är i Thailand.. så under de närmaste 3 veckorna så är det där våran middag tillagas"

blev lite förvirrad eftersom att det låter som om maten ska göras i thailand ;)

Datum: 2008-03-07 Tid: 18:58:46
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0