engelska hemmafester och cider

Igår hängde jag hemma hos anton och crille med magda anton robert robert och petter. vi pratade en massa, spelade kort och hade det allmänt mysigt.. Sen drog jag och magda hem till mig och drack cider och fick uppleva en engelsk hemmafest genom webcamen. HAHA det var så sjukt roligt. Fulla jävla engelsmän! haha.

Nu sitter jag på jobbet och det är hemskt. Jag är så less. Jag vill sluta men har inte råd. Någon som vet av ett bra betalt sommarjobb som jag kan prova på? Gahr.

13 dagar kvar. Jag vill åka nu. Jag är less.
men jag har ju magda nu, som jag blir hög på. haha vi är sjuka i huvudet!

underhåll mig till kl 18 då jag äntligen får åka hem!


1 kommentarer

Sofia L

psst, Hemmafester är ett ord ;)

Datum: 2008-03-08 Tid: 19:02:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0