Måndag och skola igen.



Lovet var bra, även fast jag var oerhört förslappad. Det kändes skönt att ha sovmorgon till 12.30 första dagen men inte fullt lika skönt att ha en oändlig Samhällslektion där vi fick veta att vi har prov på Onsdag. Ångesten och stressen kom alltså direkt.

Saker som måste göras de närmsta 10 dagarna:
- Samhällsprov
- 2 religionshemprov
- show and tell på Engelska Cn
- 70% projektseminarium
- Kulturhistoria redovisning
jag vill ta studenten nu så jag slipper skiten!

Nu har jag nyss ätit och funderar på att slå igång en film eller något. Jag känner mig inte kry. Jag håller på att bli förkyld och magen gör ont. Skitvädret ute gör mig deprimerad och jag är fruktansvärt trött. Jag glädjer mig dock åt att jag åker nästa vecka! UNDERBART!

Hejdå

btw. idag skaffade jag visa kort.. dom på banken tyckte att det var en bra idé då jag ska till England. Vill ju inte riskera att mitt maestro inte fungerar och jag står där pank. Så nu är det påväg.


1 kommentarer

Sandra

Vi har 95% på projektet i veckan ^^

Datum: 2008-03-10 Tid: 18:42:53
Blogg: http://enDratski.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0