nervositet

Igår slöade jag hemma hela dagen och åkte på kvällen till Dalkarlså för att se film med Robert och Anton. När jag och Anton anländer är inte Robert hemma. Vi startar turtles och ser nästan klart filmen då jag går upp och hittar honom sovandes i sin säng. Vilken jäkla slöfock.

Idag har jag legat hemma hela dagen igen. jag är slöast i världen. Gick och käkade med Johanna på frasses och nu är jag på jobbet.

Smsade Wilf och sa till honom att om han hade ändrat sig så skulle jag behöva veta det nu och svaret jag fick var: "No love i cant wait :) No second thoughts at all :) xx" Så ikväll bokas biljetterna! Pappa gick med på att betala hälften av kostnaden.  8 dagar hemma hos Wilf. det kan bli spännande.. men ack så kul. (håller tummarna ^^ ) jag är sjukt nervös.

jobb fram till 20. Sen ska jag hem och umgås med Johanna. Se film och mysa :) det blir kul.

peace out.

15 dagar kvar


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0