bajs?

jag är på ett fruktansvärt dåligt humör och jag vet inte varför. tror det är stressen. jag har iallafall skrivit klar dom 2 artikel grejorna till engelskan. den 3dje ska redovisas muntligt. Hade tänkt göra det imorgon men jag är sämst så jag kan inte. Leif kommer hata mig. Johanna ska hjälpa mig med religionen imorgon.

Ska även dricka öl med henne imorgon och chilla. det blir trevligt tror jag.

NU SKA JAG SOVA. FÖR JAG ORKAR INTE VARA VAKEN NÄR JAG ÄR SÅHÄR!
14 dagar kvar..

im in a really really bad mood and i dont know why. think its the stress. ive finished writing about the 2 articles for my english class. Supposed to have an oral presentation about the third one but i such so i cant. leif is gonna kill me. Johanna is gonna help me with my religion tomorrow.

Im also gonna dirnk beer with her tomorrow and just have a great time.. i hope!

IM GOIN TO BED COS I CANT BE AWAKE WHEN IM LIKE THIS!
14 days left..


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0