balen är överskattad?

Jag har nu storstädat mitt rum. Det ser dock inte helt perfekt ut än, men kommer förhoppningsvis göra det nästa fredag då Wilfälskling kommer :) Imorgon är det 1 vecka kvar. JAG LÄNGTAR!!!!!

Här nedan tänkte jag bjuda på lite bilder jag tog hemma hos Bea innan dom skulle på balen. (Med beas kamera haha)

Ive cleaned my room now. Its not perfect yet but it will hopefully be perfect next friday when wilfälskling comes :) Its 1 week tomorrow. CANT WAIT!!!!!!!

Here's some pictures that i took at Beas house before they went to prom. (The pictures are taken with Beas camera lol)

bea :)

Bea, Jonathan, Anna, Erik, Alexandra & Marcus

Anna & Erik

Bea & Jonathan

Alex & Marcus

BLÄ

Obviously i wanted to be in the picture too! So did Alex brother :p
Bea & Jonathan's ride :)



1 kommentarer

Johanna WP

Sjukt snygga var de, men jag håller fortfarande fast vid att det är bortkastade pengar!

Datum: 2008-05-29 Tid: 23:18:20
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0