dagen efter valborg..

image289
image290


Igår var det valborg. jag hade kanske för höga förväntningar ändå, även fast jag trodde att jag inte hade några förväntningar alls. Jag var iallafall i dalkarlså men hade inte så kul pga flera anledningar.. så jag åkte hem 23.45. Har aldrig lämnat en fest den tiden.. jag är rätt stolt över mig själv. Gick hem från min moster med mamma och morgan och jag och mamma hade ett fint litet snack om england och wilf och allt sånt. Hade sen ett låååååååångt kvällssamtal med wilf på msn. underbart. han lyckas alltid muntra upp mig :)

Vaknade imorse och mådde som jag förtjänade. Solen sken och det var 18 grader varmt ute. Jag försökte sitta i solen men jag mådde bara illa. gick på ica för att köpa glass och grejor och hittade pojkarna på frasses. Så jag käkade där med dom och pratade lite och hade trevligt. Satt ute i värmen. :)

Nu är jag hemma igen. Det blir grillat ikväll.. GOTT! Håller på att kolla flyg också.. känner att jag vill boka biljetterna så snart som möjligt :) Wilf har btw köpt sina biljetter.. så han kommer verkligen! jag kunde inte vara gladare :) Och jag har lite smått börjat planera min avskedsfest :P det kommer bli bra tror jag :)

It was valborg last night. i think i might have had too high expectations.. even tho i thought i didnt have any expectations about the night at all. I was in dalkarlså but didnt have fun because of several reasons.. so i went home at 11.45. Ive never left a party that early before.. im quite proud of myself. Walked home from my aunt with my mum and morgan. mum and i had a lovely little chat about england and wilf and everything like that. When i got home i had a looong night talk with wilf on msn. wonderful. he always knows how to cheer me up :)

Woke up this morning and felt like shit. The sun was shining and it was 18 degrees outside. I tried to sit out in the sun but it just made me feel sick. Walked to ica to buy some ice cream and stuff and found the boys at frasses.. so i ate with them and sat out in the sun and talked and had a nice time :)

Im home again now. Bbq for dinner tonight. NICE! Looking at flights right now as well.. feels like i want to book the tickets as soon as possible :) Wilf has bought his tickets now.. so he's definitely coming. I couldnt be happier :) And ive started planning my going away party a little as well :P think its gonna be good :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0