For all the times I never never turned away

Ni förstår inte hur uttråkad jag är. Tiden hade gått så mycket fortare om jag inte hade varit ensam här på kontoret. Jag slutar dock om 1,5 timmar och om 10 minuter har jag lunch. Solen skiner utomhus och det är vaaaarmt.. jag vill ut och njuta av den och få lite färg. Så jag ska nog ut och sola när jag kommer hem. Kanske sova i solstolen. Jag kommer vara röd som en tomat..
You cant even imagine how bored i am. I think time would have gone quicker if i wouldnt have been alone here at the office. I finish in like 1,5 hours tho and i have lunch in about 10 minutes. The sun is shining outside and its hotttttt.. i want to go out and enjoy this lovely weather and hopefully get some colour lol. So im prob gonna sleep outside when i get home :) I'll be red as a tomatoe tho.. but WHATEVERRRRRR!

this is a good song:

the kooks - see the sun.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0