fridayyyyy

Idag är det fredag. Jag gick skola mellan 8.25 och 10.50.. kändes jävligt värt! eller? Jag fick iallafall artiklarna till Engelskan inlämnade. Fick även veta att jag har en chans till ett VG i engelska och att jag förmodligen kommer få VG i företagsamhet.

Efter skolan for jag och Bea till Johanna och vi for tillsammans alla 3 och solade. Jag blev fräknig och röd som vanligt. Men jag bjuder.

Jag och Johanna har sedan mest chillat. Religions hemprovet har inte blivit gjort och det ser ut som att jag kommer måsta ta ett IG i det också . FITTA! jaja, jag är körd ändå så att.  Johanna har även suttit och gjort något med min present så jag har legat i soffan och sovit.. kul med dessa hemligheter? :P

Jag Johanna och Alex ska ut ikväll. Marcus ska också med så det blir inte en riktig tjejkväll. Jag är dock inte på topp humör, speciellt inte efter en sak som skrivits. Men men.. vad kan jag göra? :/

Nu orkar jag inte skriva nå mer.. du har iallafall något att läsa nu johanna.

Its friday today. I was at school between 8.25 and 10.50. Not worth it. Handed in the articles for English tho.. Also got the news that im prob gonna get a VG (B-C?) in english and prob the same in buisness.

Bea and I went to Johanna after school and we all went to the sun beds. I got alot of freckles and im red as usual.. ah well.

Johanna and I havent done much today. My religion assignment hasnt been done so it looks like im gonna have to take an F there too. FITTA! ah well.. im fucked anyways so.. Johanna has also done some things on my present so ive been asleep on the sofa. Fun with these secrets? :P

Johanna, Alex and i are going out tonight. Marcus is coming too so its not a proper girls night out. Im not in a good mood tonight tho.. specially not after things that has been written. But ah well.. what can i do? :/

Cba'd writing anymore.. here you go johanna.. something to read.


1 kommentarer

Johanna WP

pusspuss. det blir en trevlig kväll ska du se :)

Datum: 2008-05-23 Tid: 19:02:26
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0