inflyttningsfest

Jag sitter hos farmarn nu med pojkarna. Väntar på att det ska bli mat. Jag är hungrig för jag har inte ätit något idag :( Är inflyttningsfest här ikväll. Jag är väl inte så taggad eftersom att det verkar som att pojkarna ska ut på krogen ikväll vilket jag inte kan eftersom att man måste vara 20 ikväll.

Jaja, hoppas iallafall att det blir en okej kväll. Solen skinner ju.. dock är det kallt :(
Nu är maten klar :) ha en trevlig kväll.

Im at farmers now with the boys. Waiting for the food to get ready. Im hungry cos i havent eaten anything today :( Farmer is having a movin in party here tonight. Not that excited cos the boys are thinking about going out tonight and i cant cos you have to be 20 tonight.

Ah well, i hope this will be an ok night. The sun is shining but its cold :(
Foods ready :) have a great night.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0