jobb jobb jobb

Nu sitter jag på jobbet igen. Jag är trött men har sovit fler timmar inatt än jag gjorde igår, så inte fullt lika trött.

Igår var jag less på världen.. jag for till rille och drack öl och vin med malvin.. dansade till "alla som inte dansar är våldtäktsman" och "i väntan på bussen".. Spelade ölspel och guitar hero. For hem tidigt och somnade innan 1.

Jag har dåligt samvete. Jag är en pms-kossa och låter det gå ut över folk jag inte vill att det ska gå ut över.

Har sjukt mycket att göra i skolan nu. Jag är inte taggad. Sen kom jag på nu också att jag ska till tandläkaren imorgon. Måste ringa och avboka tiden. Orkar inte åka till Robertsfors klockan 7.40 då jag börjar skolan 12.30. Jag vill sova.

Jag har iallafall något att se framemot. Wilf Photobucket kommer om 33 dagar. Jag längtar ihjäl mig!!



Im at work again. Im tired but ive slept more hours tonight than last night, so im not as tired as then.

I was sick of everything yesterday.. went to rille and drank beer and wine with malvin.. danced to "alla som inte dansar är våldtäktsman" (everyone who doesnt dance is a rapist) and "i väntan på bussen" (while waiting on the bus).. Played the beer game and guitar hero. Went home early and fell asleep before 1am.

I feel bad. Im a pms-cow and its affecting people i dont want it to affect.

Have so much to do in school right now. Im not excited. Just remembered that i have to go to the dentist tomorrow too. I have to call and cancel cos i cba going in to Robertsfors at 7.40 when school starts at 12.30. I want to sleep.

Well at least i have something to look forward to. I get to see Wilf Photobucket in 33 days. Cant wait!!


1 kommentarer

Johanna

Aw, men du kan hänga på kajen imorgon efter skolan (bara för att jag säger sådär, så kommer det att regna imorgon)

Datum: 2008-05-04 Tid: 17:01:36
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0