lööördag

image321Idag har jag varit hårmodell på draggen för Jennifer som gjorde sitt gesäll prov. Det gick väl helt okej. Mitt hår är lite lila och sådär men det blir nog bra med tiden. Jag kommer även vara med i tidningen imorgon. känns inte så kul eftersom att jag såg förtaskig ut när jag satt där.. ostylat hår, osminkad och sliten från gårdagen. haha

Igår åkte jag till rött med alexandra. Vi drack, pratade och hade rätt trevligt. Jag vart lite onykter efter att ha druckit tequila. Jag var även deppig igår vilket inte var så hemskt kul.. och det gick tyvärr ut över folk jag älskar (som vanligt). Fick skjuts hem av Alex pojkvän runt halv 1 och däckade väl runt halv 2 -2..

Upp tidigt imorse vilket var ett helvette. Jag är förvånad att jag ens vaknade men jaja :P NU är jag hos johanna och väntar på buss/skjuts hem..

Lugn kväll ikväll.. Blir att se film med Wilf. Puss :) Jobb imorgon :/

Have been hairmodel at draggen for Jennifer who did her final assignment to become a hairdresser. It was okey. My hair is a bit purple but it'll prob get better after having washed it a couple of times. Im gonna be in the newspaper too on monday. Not that fun cos i looked horrible when i was sat there. my hair was a mess, i had no make up on and i was haggard from last night. haha

Went to "rött" with alexandra last night. We drank, talked and had quite a good time.. Got a little drunk after having a shot of tequila tho. I was a bit depressed as well which wasnt that fun.. unfortunately i took it out on people i love too (as always). Got a lift home with Alexs bf round 00.30 and fell asleep round 1.30-2.

Really horrible waking up early this morning .Im surprised i even woke up but ye.. :P Im at johannas now and im waiting for the bus/ride home..

Nice and calm night tonight. Gonna watch a film with Wilf. Puss :) Work tomorrow :/


1 kommentarer

wilfyy

glad you decided to stay somewhere :):)

tonight shud be funn :)

Datum: 2008-05-10 Tid: 18:04:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0