puss

"im really really madly in love with you :)"
<3!!!!


Jag har varit dålig på att uppdatera. Men jag har alldeles för mycket att tänka på. Skolarbetet som måste bli klart (jag är lat och utan motivation), avskedsfesten som måste planeras och fixas, garderoben som måste rensas, rummet som måste städas, altanen som måste rensas, kläder som ska tvättas och packas, studenten som börjar närma sig, alla jag ska säga hejdå till och så vidare. För jag flyttar faktiskt om 21 dagar. WTF! 3 veckor! panik :P

Biljetterna är iallafall bokade och jag lyfter från Umeå klockan 12.45. 3 timmar senare än vad jag egentligen skulle åkt. Det tackar jag för, då kanske jag slipper vara lika bakfull! Wilf kommer om 15 dagar och jag önskar det var imorgon. Det är jobbigt att bara kunna se varandra över webcam och prata med varandra 1 gång varannan vecka i telefonen. men snart :)

Avskedsfesten börjar också närma sig och jag är rädd att det ska spåra, för det verkar bli ett par stycken som kommer. Men det kommer nog bli kul tror jag. Förutom att jag förmodligen kommer spendera största tiden gråtandes för att jag ska lämna alla :P Johanna och Alex håller på med någon present också och jag är väldigt nyfiken. Speciellt när dom säger "ååååh den är så fin.. vi vill verklgien berätta vad det är. jag kan inte fatta hur många som bryr sig om dig och som kommer sakna dig" blä på er :)

Nej nu ska jag försöka se greek innan jag far till jobbet. Hoppas på att det ringer lite så jag kan få lite läxa gjord. Hade tänkt göra det idag då jag är ledig men jag har sovit hela dagen.  Kändes som att jag behövde ta igen lite sömn. Hejdå.

I havent written much in my blog the last week, but i have too much to think about. School assignments that has to be done (im lazy and out of motivation), my going away party that has to be planned and fixed, my wardrobe that has to be cleaned out, my room that i have to clean, clothes that has to be washed and packed, graduation day that is getting close, everyone i have to say goodbye to etc. Cos im moving in 21 days. WTF! 3 weeks! panic :P

The tickets are booked and i leave Umeå 12.45 on june 12th. 3 hours later than i thought before. I thank god for that, cos i might get rid of my hangover till then! Wilf is coming in 15 days and i wish it was tomorrow. Its hard only being able to see eachother over webcam and talk to eachother once every other week on the telephone. but soon :)

The goingaway party is also closing up and im scared that it might end up in disaster cos therell be a couple of people that are coming. But i think it will be fun. Except that im probably gonna spend half the night crying cos im gonna leave everyone :P Johanna and alex are fixing me a present and im really curious. Specially when they say "aaaaaw its so lovely.. we really want to tell you what it is.. cant believe how many people actually care about you and is gonna miss you" gahr :)

Gonna try and watch greek now before work. Hope theres not many calls so that i can get some homework done. Thought about doing it today when i didnt have school but ive been asleep the whole day. Felt like i needed to get some sleep. Goodbye.


1 kommentarer

Johanna WP

Det är en jättefin present, har bara fått tummar som pekar upp! :D

Datum: 2008-05-22 Tid: 16:29:14
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0