saturdaaaaaay

image291
jag på jobbet/me at work.

Igår kväll gjorde jag absolut ingenting. Jag låg hemma och slöade framför två filmer.. romantiska komdier såklart. Catch and release och notting hill. Notting hill såg jag med Wilf. det var mys :) trots att vi fortfarande är i olika länder.

Idag har jag inte heller gjort mycket. Jag var ute och övningskörde med Morgan. Vi åkte till Täfteå och hämtade någon grej till köket och sedan tillbaka hem igen. Köpte en massa onyttigheter till i helgen eftersom att jag ska vara hemma och slöa. En nykter helg. Jobbar lör och sön 9-14 och jag är verkligen inte sugen på att jobba bakis :P
 
På måndag börjar skolan igen. Sjukt drygt.. och jag har så mycket att göra.. men jag ska nog lösa det på något vis.

Idag är det exakt 5 veckor kvar tills Wilf är här. Jag längtar!!!! Hoppas tiden går fort.
Har även börjat planera en "hejdå fest" :) Kan bli kul :)

Nu ikväll ska jag se Pretty Woman och 10 things i hate about you med Wilf. :)
ha en trevlig kväll!
Puss

Didnt do much last night.. just stayed at home and watched two films. romantic comedies ofc. Catch and release and notting hill. Saw notting hill with Wilf.. it was nice :) even if we're still in different countries.

Havent done much today either. Ive been out driving with Morgan. We went to Täfteå and got some things for the kitchen and then drove back home again. Bought alot of unhealthy things for this weekend cos im just gonna stay at home. A sober weekend. Im working saturday and sunday 9-14 and im not that excited about working hungover. :P

School starts on monday again. Feels horrible and i have so much to do. But i'll find some way to solve it.

Its exactly 5 weeks left till Wilfs here.. I cant wait!!!! i hope these 5 weeks pass quickly.
Ive also started planning a "going away" party :) could be fun :)

Im gonna watch Pretty womand and 10 things i hate about you tongith with wilf :)
have a nice night.
Puss


1 kommentarer

Johanna WP

Haha, ni är så söta.

Datum: 2008-05-02 Tid: 21:17:47
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0