söndag

image307

jobbet gick väl okey.. skönt när man får gå hem klockan 2.

har inte gjort mycket alls ikväll. bara degat. varit förbi ica och köpt lite cola light och naturgodis. Nu ska jag och wilf se på bridget jones dagbok och sen ska jag sova för det är skola imorgon.

farmor ringde förresten och resväskan är fixad :) Hon är så söt! :)

work was alright.. really nice when you get to go home at 2.

havent done much at all today.. just been in bed.. went to ica for some diet coke and some chocolate covered nuts.. WIlf and i are gonna watch bridget jones diary now and then im gonna sleep cos i have school tomorrow.

grandma called btw and she bought me a suticase :) shes sweet :)


2 kommentarer

Johanna

Jag menar det. Vilken skitstövel.
Är det Svärling till vänster eller?

Datum: 2008-05-05 Tid: 01:10:19
Blogg: http://ilky.blogg.se
Johanna WP

Yes. Testa att klicka på ngn utav månaderna, så kommer det inte fram ngt.

Datum: 2008-05-05 Tid: 18:45:38
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0