sooool

Jag kände för att lägga upp en gammal goding. GULLMARK! minnen :)

Det har varit underbart väder idag och jag älskar det. Jag och bea satt utanför skolan och solade. Utlandsvärme!! fick en massa fräknar också. dom är rätt störande

Ehm, efter skolan gick jag och åt pizza med alex.. det var gott. tonfish pizza med vitlöksdressing. fetton! :P Alex var väldigt bakfull så det såg ut som att hon skulle spy ett par gånger :P

Har inte gjort så mycket efter det. Degat framför datorn. Känns skönt att kunna njuta av att bara sitta och slöa utan att ha ångest för att man har en massa läxor som behöver göras. Jag känner mig fri :)

Ikväll ska jag se pirates of the carribean 2 med Wilfyy och sen sova.. :) Blir att börja städa rummet imorgon och om det är lika fint väder imorgon som idag ska jag ligga ute och jobba på brännan :)  NICE :D

I felt like post an old classic today. GULLMARK! memories :)

Lovely weather today.. i love it :) Bea and i sat outside school in the sun. Felt like we were in spain or something! got alot of freckles too.. they are quite annoying

Ehm, went to eat pizza with alex after school. really nice. tuna pizza with garlicdressing. we are fat! :P Alex was really hungover so it looked like she was gonna get sick a couple of times :P

Havent done much after that. Been sat by the computer. Feels good being able to enjoy just sitting and relaxing without feeling bad and stressed cos i have alot of homework to do. I feel free :)

Im gonna watch pirates of the carribean 2 tonight with Wilfyy and then sleep.. :) Gonna clean my room tomorrow and if the weather is like it was today im prob gonna work on my tan :) NICE :D


2 kommentarer

wilfybabes

frecklesssss :):):):)



sounds like a good day sweet! xxx

Datum: 2008-05-28 Tid: 23:32:10
Johanna WP

Aw, tack sötnos :)



Passa på att njuta nu, det har du verkligen förtjänat!

Datum: 2008-05-28 Tid: 23:32:36
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0