soooool

idag är det strålande sol och super varmt. Jag är sådär härligt bakis och har legat ute ett tag med mamma i solen. Nu ska jag traska iväg och köpa lite cola light för oss bakfulla kvinnor i huset. Jag tänkte gå förbi och säga hej till min käre kusin också som måste stå inne i detta fina väder.

Gårkvällen var ingenting att hänga i julgranen och jag ville mest bara hem hela tiden. Ett telefonsamtal gjorde dock min kväll :) Efter väntan i ett par timmar på skjuts hem och efter fyllemat på statoil var jag äntligen påväg hem.

Ska bara vara hemma ikväll. Ska se film och äta onyttigheter för jag känner att jag är värd det. Fråga mig inte varför dock haha.

The sun is shining today and its super hot. Im hungover and ive been lied outside in the sun with my mum for a while. Im gonna go to the shop now to buy some diet coke for us hungover women in the house. Im thinking about say hi to my dear cousin too at work, cos i feel sorry for her cos she has to be inside in this lovely weather.

Last night was shit and i just wanted to go home. A phonecall made my night tho :)  After waiting a couple of hours for my ride home and after food at statoil i was finally going home.

Just staying in tonight.. gonna watch a film and eat unhealthy things cos i feel like im worth it. Dont ask me why tho lol.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0