Fotboll

Igar jobbade wilf. tanken var att han skulle jobba fran 16.30 till 01.00 men puben var dod och det var 3 personer bakom baren sa han fick ga hem som tur var. Han berattade ocksa att han skulle till Sverige over jul och att han inte kunde jobba. Dom var inte glada och kanske kommer sparka honom (vilket jag inte hoppas :( ).

Vi sag lite greys anatomy nar han kom hem och sen laste jag harry innan vi gick i sang.

Vi skulle egentligen pa nagon minnesstund idag for varldskrigen men carol och rob ville hellre sova vilket vi tackade for eftersom att regnet oser ner. Wilf ar nu pa co op och handlar bacon och agg till frukost och jag har stadat rummet lite.

Wilfs pappa har btw kopt 3 biljetter till Huddersfield vs Leeds pa lordag. Det ar inte manchester united som jag vill se men det ar anda fotboll och det kommer vara mycket folk dar tydligen. Sa pa lordag morgon aker vi till Leeds, ser pa fotboll och pa kvallen blir det Carols 50 ars fest :) Blir en kul helg.


hit ska vi pa lordag :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0