Halloween

Hade tankt ladda upp lite bilder men wilfs mobil ar pa hans jobb sa jag kan bara lagga upp en bild.. visserligen togs det inte manga alls men anda :P

Vi for till nagon fest med carol och rob som inte var kul eftersom att det var en liten fest dar vi inte kande folk, sa vi tog en taxi hem.. Sen tog vi en taxi till the comersial dar folk var utkladda och fulla och roliga :P Runt 12 tog vi en taxi hem..

Nar vi gatt och lagt oss runt halv 1 sa borjade vara telefoner ringa och det var nagon utanfor huset.. det var jon.. ni som kanner mig vet vem det ar.. wilfs gamla basta van som jag forst borjade prata med och var intresserad utav innan jag traffade wilf.. Dom har inte pratat eller setts nagot sen jag typ flyttade hit eftersom att jon tydligen var avundsjuk for att jag blev tillsammans med wilf da han tyckte om mig, sa vi var lite chockade.

Han kom in, borjade prata om hur mycket han saknade wilf och bla bla bla. Fyllesnack.. sjukt roligt dock for han sa massa saker som han ALDRIG skulle sagt om han var nykter :P Hans vanner dissade honom for dom var less pa att sta utanfor huset och for att han lamnade dom sa de gick hem och jon var tvungen att sova har.. Han vagrade sova i soffan sa han sov i sangen. Wilf var orolig och la sig mellan oss haha.. som om nagot skulle handa? nej tack :P

det konstiga var dock.. vi alla satt under tacket.. jag i mitten.. jon pratade pa med wilf och jag kande hur nagon strok sina fingrar pa utsidan av mitt lar.. Wilf lag pa den andra sidan sa det var inte han.. jag vagade inte saga nagot eftersom att wilf verkade glad att se honom och jag antar liksom att det inte var menat.. jag menar, han visste fan inte vad han holl pa med. skitsamma. han drog 7 imorse iaf och jag sa till wilf "jag undrar hur lange det kommer ta innan vi ser honom igen" formodligen lika lange som sist :P

jaja, har kommer bilden av Wilf som captain jack sparrow:


Jag haller pa att tvatta och ska egentligen stada lite i rummet, men jag funderar pa att skjuta upp lite tills imorgon och fara till wilfs pub for jag ar sa javla uttrakad sa det finns inte. ar less pa att sitta hemma alldeles ensam i huset medans alla ar ute.. maste bara gora mig iordning, slanga in ett till tvattlass, vika lite klader och ringa en taxi. :P

vi hors sen.


1 kommentarer

mamma

Snygg han är din Jack;) puss älskar dej

Datum: 2008-11-02 Tid: 12:34:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0