Mandag morgon igen

Jag ar sa sjukt trott for tillfallet. Igar hade vi planerat en myskvall med film, mat och tanda ljus men wilf var tvungen att fara till jobbet da tjejen som jobbade var sjuk och lovade att om han jobbade nu skulle hon jobba at honom da carol har sin 50 ars fest sa det var som inte mycket att gora an att traska ivag dit.. Sa jag satt och nordade och vantade pa att han skulle komma hem.

Efter en timmas snoozande sa har jag antligen klivit upp. Nu blir det en snabb dusch, lite tonfisk macka och sen bar det av till annu en dag pa Sachets ltd. Hoppas ni far en bra dag, sa hors vi sen.
Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0