Mandag


Jobbet idag gick hyffsat fort. Jobbade med kevin och vi pratade om allt mellan himmel och jord sa tiden flog fram. Efter jobbet for jag och wilf till puben och spelade lite biljard (jag vann bada gangerna) och nu har vi just atit klartm iddagen han lagat at oss.

Vi hade tankt fara pa bio imorgon for jag vill verkligen se twilight, men den visas inte i England an (skit javla land).. Detta gjorde mig besviken.. och speciellt eftersom att det ar varan 8 manaders dag sa ville jag ga och se den och mysa och sa. Men ack nej. Sa vad som hander imorgon vet jag inte. Vi ska nog pa middag anda. Vi far se om det gar nagra andra filmer.

Jaja, nu ska jag ge datorn till Wilf och lagga mig och lasa min nya bok. (vill egentligen lasa uppfoljarna till twilight men man kan inte fa allt man vill ha..besatt?). Vi hors.
Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0