The Church Inn

Igar vare sista dagen av jobb innan helg :) Jobbade storsta delen av dagen i kontoret men de sista 2 timmarna jobbade jag i fabriken.. vilket jag tyckte var skoj.. dom tycker jag ar konstig for att jag gillar det, men jag tycker om att gora saker hela tiden istallet for att sitta och vanta pa att telefonen ska ringa (gjorde det alldeles for lange pa telec) och jag alskar att jobba och tjana pengar for det betyder att jag kan stanna har med wilf..

Kvallen igar var sjukt kul. Vi motte digsy och kevin pa the welly, spelade lite biljard och pojkarna fick mota en knarklangare i biljard.. jag ar radd for den mannen.. sen skjutsade kevin mig wilf och digs till uppermill dar vi motte adam. Sokte efter brasor och fyrverkerier (det var bonfire night i onsdags) utan resultat sa vi traskade ivag till Church inn som ligger valdigt avsides.

Vagen dit var hemsk for vi hamnade pa en lerig vag och det var bara uppfor sa jag var ratt less, och jag horde konstiga ljud i morkret sa jag var livradd :P Efter manga om och men kom vi iaf fram. Adam som inte ar 18 var radd att han skulle masta ga hem igen for att dom inte slappte in honom, men dorrvakten kollade bara wilfs och digsys legg och slappte in mig och adam utan att titta pa leggen.

Inne i Church inn vart det mycket snack, trevliga konversationer, jagermeister bomber osv.

Runt halv 1 vinglade vi hem.. jag wilf och digsy gick den langa vagen till Greenfield som gick forvanandsvart fort (for att vi var full formodligen) och vi hade en massa roliga incidenter och konversationer pa vagen hem och sjong en massa sanger hogt hogt :P

Nar vi kom hem spydde en person pa mattan i vardagsrummet och nedanfor trappan (Namner inga namn :P ) men jag fick stada upp det.. jag ar ratt duktig.. trodde aldrig jag skulle klara av det :P Sen gick vi alla och la oss och stackars digsy sov pa golvet :P

Nar vi vaknade gick vi till ett café och at en full english breakfast med té, bacon, agg, bonor, korv och rostade mackor. underbart gott..

wilf och adam

digsy

jag och digsy


1 kommentarer

mamma

Låter ju jätte kul, fast inte det där med spyan förståss:P puss älsakar dej

Datum: 2008-11-08 Tid: 18:13:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0