Fodelsedagsfirande osv

I fredags var det da fodelsedagsfirande som stod pa schemat. Efter Wilf slutat jobba kom han och Adam hem hit och jag fick min present av Adam. En rod halsduk som jag ville ha :) Tack adam. Sen kom Digsy och vi gick till The Welly och spelade lite biljard och drack lite. Efter det tog vi en taxi till Uppermill, kakade Kebab och Digsy bjod pa en drink pa puben bredvid da vi sprang pa toa :P

Efter kebaben tog vi en taxi till Church inn dar vi hangde resten av kvallen. Var mycket trevligt (har alltid kul med dom har 3) och vi blev alla pa lyset :P Varje person jag traffade ville jag presentera mig for "Hello, I'm Emelie. I'm Swedish". En kille trodde mig inte och jag fick visa mitt pass. Sen traffade jag nagra utanfor nar jag skulle roka som ville att jag skulle saga "I'm Emelie, from sviiiiiiiideeeeeeeeeeen".. sen skrattade dom at mig. :P

Promenaden hem var galen. Kolsvart och halkigt och vi alla var valdigt fulla. jag ringde en massa samtal. (forlat bea och johanna). Var busiga och gjorde lite hyss och sen nar vi kom hem dackade vi.

Lordagen spenderades en stund i Manchester. Wilf kopte fodelsedagspresent at mig och vi kopte julklapp till min kusin Alex. Kakade middag pa Chiquitos och sen for Wilf tll jobbet och jag lag i sangen och var jatte bakis och laste och somnade sen.

Idag har vi stadat rummet, blivit skrikna pa och nu gor vi ingenting. jag gick till tagstationen for jag skulle till Ikea.. men efter en stunds vantan kande jag att jag inte orkade dra till Ikea for att jag inte skulle klara av att bara alla sakerna till taget osv.. sa carol ska dit imorgon.

Har kommer lite bilder fran Fredagen


i vantan pa kebaben




min nya halsduk :)




Wilf tog bilden. Sjalvklart spionerar jag inte pa pojkar nar dom kissar.


Digsy :P


1 kommentarer

mamma

Kissar han i en sandlåda:O puss

Datum: 2008-12-05 Tid: 16:26:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0