Dags for film


Nu har vi varit och atit middag hos Wilfs pappa som forovrigt ar javulskt lik mick jagger. Nar han gick till puben i lordags for att halsa pa wilf sa nagra tjejer vid baren "theres mick jagger!! hes sitting in that corner" Jag har nu tyvarr ingen bild pa mick shaw men det ska jag forhoppningsvis losa :P

Nar vi kom hem traskade jag ivag till simply drinks och handlade gotta till filmen ikvall. Medans wilf har suttit och degat framfor dator har jag legat och last bringing down the house. Har inte last sa mycket men den verkar bra iallafall.

Nu ska vi se 28 dagar senare.. sen blir det att sova.
Vi hors. Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0