En ny arbetsvecka

Kom hem fran jobbet for dryga timman sedan och har spenderat denna timman med att titta pa the hills. Nu har jag sett alla avsnitt sa nu har jag inget mer att gora :P Far vanta tills imorgon da mina serier kommer ut :)

Jobbet gick bra. Gjorde inte mycket, det ar valdigt lugnt i telefonen.. Tog dock 2 ordrar och ringde ett par dagis men det verkar som att alla koper sina vatservetter fran tesco dar dom kostar 45p for varje paket istallet for vara 87p. Jaja.

Ringde till folktanvarden i Robertsfors och bokade tid den 22 december da jag ar hemma och ringde aven polisen idag for att se hur jag ska gora nar jag fornyar mitt pass. Ska tydligen ga dit och fixa det och sen hamta ut det i London. Problemet ar bara att jag maste hamta ut det i Mars. Vet inte hur det funkar men forhoppningsvis gar det bra. Vill ju kunna aka hem och sant sa jag behover ett nytt pass :P

Jag ar hungrig och trott. Vantar pa att Wilf ska komma hem. Vi ska spela biljard pa puben (det ar gratis pa mandagar och gratis jukebox). Vi far se nar vi drar dit. Blir en tidig kvall ikvall iaf for jag ar sa grymt trott. Det ar jobbigt att vara vuxen och behova jobba heltid :P haha.



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0