Forsta jobb dagen

Gick upp med Wilf klockan 6 imorse. Vi gjorde frukost och sant och sen traskade han ivag till taget och jag satte mig har for att vanta tills Carol duschat sa jag kan duscha ocksa.

Wilf skickade sms om att hans tag var installt och han fick inte tag pa liften han skulle fa fran Stalybridge sa han bestamde sig for att ga hem och ta ett senare tag och ga pa sin andra lektion istallet. Nar han precis ska ga in genom dorren kommer hans lift och hamtar honom utanfor huset. Satan sa tur han har :P

Idag borjar jobbandet och jag ar nervos. Men det ska forhoppningsvis ga bra. Dom ska ju trots allt lara upp mig. kanns skumt att vara vaken sahar tidigt dock. Och saken blev inte battre av att varken jag eller Wilf kunde somna inatt. Antingen var det alldeles for varmt, eller for kallt, eller sa kliade det osv osv. Jag lyckades iallafall somna runt 1 men stackars Wilf somnade inte forran runt 2.. Sa 5 timmars somn fick jag iallafall..

Nu har jag atit min tonfiskmacka, druckit min forsta kopp té i england nagonsin och nu bar det av in i duschen..

Slutar klockan 5 vilket ar 6 svensk tid.. sa vi hors igen da!

Onska mig lycka till idag!


4 kommentarer

ronja

lycka till. hur gick det?

Datum: 2008-10-06 Tid: 12:14:16
Blogg: http://storstadskvinna.blogg.se/
The guro

Good luck Chuck! Promotion I belive!

Datum: 2008-10-06 Tid: 13:24:49
Blogg: http://therecanonlybeone.blogg.se/
Johanna WP

Åh, lycka till Emelie!

Datum: 2008-10-06 Tid: 14:27:42
Blogg: http://ilky.blogg.se/
Julia

va roligt det låter! Vill också jobba i England

Datum: 2008-10-06 Tid: 18:31:07
Blogg: http://jsomijulia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0