Godmorgon

Igar gick vi till puben och spelade biljard och drack lite ol. Hangde med Carol och Rob och deras vanner och Wilfs pappa kom aven forbi en stund. Jag vart lite pa lyset eftersom att dom bjod pa ol haha.

Vi kom hem, at macaroni and cheese och sen gick jag upp, la mig i sangen och slocknade. Sa underbart skont att somna tidigt. Wilf vackte mig nagon gang senare pa kvallen..
"Em, you need to get undressed, youre lying with your clothes on and its time to sleep"
"I am asleep"
"Ye but your lying all over the bed and i want to sleep too"

Sa jag flyttade mig.. Han borjade forsoka fa av mig kladerna vilket inte gick sa latt eftersom att jag sov.. Men tillslut somnade han ocksa.

Var just pa affaren har i narheten och kopte mig lite tonfisk till min frukost och ett apple till mellanmal idag. Om ett par minuter ska jag ivag till jobbet. Maste bara ta pa mig lite mascara innan. Far se vad jag far gora idag.. Maste borja svara i telefonen, vilket at svart eftersom att jag inte riktigt vet vad jag ska saga till folk om dom fragar mig saker.. Far val helt enkelt ge telefonen till nagon annan efter jag svarat haha.

Slutar 5 igen.. och jag kommer tydligen vara ensam ett tag for att alla jobbar sent. Det ger mig dock tid till att se Heroes, The hills och How i met your mtoher ostort :)

Jaja, ha en bra dag. VI hors sen.
Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0