Läslus


Wilf har legat och sovit storre delen av tiden han varit hemma. Han kollade sina saker och gick och la sig sa jag fick se mitt Greek avsnitt. Sen har han sovit, sa jag hade tid for lite lasning. Nu har jag last ut pappas flickor som  var riktigt bra faktiskt. Min typ av bok :)

Nu ar det dags att borja med Bringing down the house (boken som filmen 21 ar gjord av). Carol sa att det var bra att jag laste mycket, speciellt pa engelska da jag suger in grammatik och allt sadant vilket kommer gora det lattare pa jobbet ocksa. Patal om jobb sa ringde Sachets mig idag och sa att det gick bra att borja pa mandag. Sa klockan 9 pa mandag morgon borjar jag jobba :D

Nu ska jag vacka Wilf. Vi ska vara hos hans pappa om 1,5 timma for att ata middag och jag vill inte bli sen. Det regnar ute och jag ar sjuk vilket gor mig otaggad pa att ga till uppermill, men jaja. It has to be done liksom.

Hejsvejs


1 kommentarer

petter

Jag vill oxå läsa den!

Datum: 2008-10-02 Tid: 20:29:12
Blogg: http://therecanonlybeone.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0