Onsdag

Var sa javla trott imorse och jag hade ont overallt. Mitt huvud gjorde ont, jag madde illa och jag hade ont i ryggen, men dagen gick bra iaf. Jag har svarat i telefonen (de fa ganger det ringde) stadat ett kontor som ska bli chris kontor och jag ska fa hans skrivbord, jag har skickat orders, jag har lagt checkar i kuvert, jag har skrivit in alla betalningar vi fatt, gjort té osv osv..

Har juset sett Greek som var underbart som vanligt. Nu ska jag ge tillbaka datorn till Wilf. Blir chippy ikvall med pommes med curry sas och friterad kyckling. underbart.

Ska nog lagga mig och lasa ett tag innan dess dock eller sova. Vi far se helt enkelt.

Hare.
Puss


far betalt pa tisdag btw. LYCKA!


1 kommentarer

mamma

låter kul puss

Datum: 2008-10-09 Tid: 06:41:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0