panik

fick panik när wilfs dator gick sönder. visste inte om han var arg på mig eller inte. jag skickade sms men fick ingenting tillbaka. nu är han hemma och han sa bara "why would i be angry with you? Its just a computer.. thats nothing compared to you and how much i love you". GAH, hur hittade jag honom? jaja, den funkar nu iallafall så jag är lugn. och varför jag inte fick hans svar på smsen var för att min telefon är cp.. jag kan inte ringa eller skicka sms.. jag fattar inte varför. jag har inte betalat räkningen försent eller något.. GAH


1 kommentarer

mamma

Han har ju rätt, vad är en dator jämfört med dej:) puss älskar dej

Datum: 2008-10-19 Tid: 16:37:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0