rastlos

1.Tre namn jag lyssnar till: Emelie, Em, esw, westin..
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag har borjat inse nu att jag ar ratt modig.. speciellt efter det har med att jag flyttat utomlands osv. Sa jag tycker om det..och mina ogon
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag ar lat och att jag alltid ar trott och att jag ar fattig..
4. Detta är jag rädd för: Att något ska hända mina nära och kära, att masta aka hem, att det tar slut mellan mig och wilf och ja.. att jag dor?
5. Tre saker jag vill varje dag: skratta, mysa med wilf, se mina vanner och min familj.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: sova nar jag vet att det finns en spindel I rummet, ga pa flyg/tag/buss toaletter, doda flugor med handerna. Inte ens myggor :P
7. Detta tycker jag om att göra: Vara med min alskling, ha kul, umgas med min familj och mina vanner, shoppa klader, lyssna pa musik och se pa mina serier..
8. Detta vill jag göra just nu: Aka hem och forbereda mig infor kvallen.
9. Bästa känslan: Lycka, karlek
10. Värsta känslan: Besvikelse.
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: omtanksam, arlig, rolig, karleksfull, osv..
12. Är du kär just nu: oh JA!
13. Jag vill gifta mig: ja.. Inte just nu dock :P
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa jorden runt, starta en familj. Bli framgangsrik (ha ett bra jobb som jag gillar och som jag tjanar en hyffsad slant pa), hoppa fallskarm.. hm, kommer inte pa nagot mer for tillfallet.
15. Min käraste ägodel: Min familj och min pojkvän.
16. Något jag vill ha i present: Pengar, en lagenhet till mig och wilf, coldplay biljetter.. typ :P
17. Detta har jag på mig just nu: nya cheapmonday jeans, urbanoutfitters linne, kofta fran gina och skor fran primark :P
18. Favoritkläder: mina cheapmonday.. skulle bara dom varje dag om jag kunde. Men bekvamt, snygg och ja.. nagot som passar pa mig.
19. Favoritdjur: jag vet arligt talat inte.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Indie, rock och lite pop..
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Kings of leon - sex on fire, arctic monkeys - mardy bum, the libertines - music when the lights go out.

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: roligaste: engelska, trakigaste: matte
23. Stjärntecken: skytt
24. En bok jag gillar: Harry potter
25. En film jag gillar: the notebook!
27. Favoritdoft: Wilfs parfym
28. Detta äter jag gärna: kyckling, paki pizza, curry och chippy :P
29. Dricker helst: jordgubbsvatten eller cola light.. samt appeljuice
30. Favoritgodis: saltlakrits och geicha
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Los Angeles, New Zeeland, Grekland.. nagonstans dar solen skinner :P
32. Färg på mina ögon: Bla
33. Min längd: runt 180cm.
34. Jag tror på: Kärlek.
35. Jag spelar: ingenting
36. Person jag beundrar: Min mor..
37. Så här bor jag: I ett litet hus I England tillsammans med min pojkvan, hans mamma och hennes pojkvan.. Samt Jack (hund)
38. Antal döda krukväxter i hemmet: don't know
39. Det här tänder mig: schhhh
40. Det här gör mig avtänd: -
41. Favoritfärg: rott och svart.
42. Favoritcitat: don't know
43. En hemlighet jag vet: Jag vet manga hemligheter
44. Bästa present jag fått: En resa till England.
45. Senast köpta skiva: ingen aning
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ogon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: massor
48. Udda förmåga/egenskap: kan klappa med en hand?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: ingen aning.
50. Jag utmanar: den som vill


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0