Regn och rusk


Traskade just ivag till The Wellington for att kopa cigaretter. Var alldeles for lat for att ga till Simply Drinks och regnet oser ner sa jag valde att ga den kortaste strackan haha.

Nu vet jag inte vad jag ska gora. Ska nog forsoka hitta nagon film att se for att fordriva tiden medans Wilf ar borta.. Jag tycker inte om nar Wilf ar borta for jag blir sa uttrakad haha. Blir skont da jag borjar jobba och gor saker under veckodagarna sa jag kan njuta av att inte gora nagonting pa helgerna :P

jaja, vi hors.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0