Sachets Ltd


Da var forsta dagen avklarad pa jobbet och det gick hyffsat bra. For mycket information + alldeles for stark lukt av det dom producerar (aven fast det luktar typ parfym) har gett mig en fruktansvard huvudvark dock.

Jag har fatt marka knivar och knivblad, jag har fatt skriva upp varonummer och grejor fran stora tunnor med olika saker, jag har fatt ringa ett foretag for att bestalla en grej till en maskin, jag har fatt borja lara mig om hur man tar orders och hur man lagger in dom pa datorn osv, hur man gor inbetalningskort osv osv. Nu ar jag helt slut i huvudet. Det verkar ratt komplicerat jobbet men jag lar mig forhoppningsvis.

Imorgon ska jag ta med mig mina detaljer om bankkonto och grejor sa jag far betalt. Det lat som att jag skulle fa lon pa fredag (far veckovis) och da ska jag ta med mig Wilf till Manchester pa lordag och kopa klader. UNDERBART.

Nu ar jag iaf hemma. Jag luktar av den dar parfymen och jag vill bara krakas. Vantar pa att Wilf ska komma hem sa vi kan ga till puben och spela biljard (det ar gratis pa mandagar).

Hoppas ni haft en bra dag. Vi hors sen.


1 kommentarer

Johanna WP

Låter ju som om det gick ganska bra tillslut. Hoppas morgondagen blir ännu bättre :)

Datum: 2008-10-06 Tid: 23:17:05
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0