medans wilf ar ute pa arenden

tankte jag passa pa och kora den har listan.. det ar med min engelska telefon dock sa..

- Har du pussat nummer 2?

Aimee, nej inte direkt och kommer aldrig gora det heller.

- Vad har du för relation med nummer 20?
Co op Greenfield, var pa intervju dar once.

- När ska du träffa nummer 30?
Frosty, hm.. formodligen i helgen om vi stoter pa honom pa puben. Han ar rolig.

- Är nummer 18 söt?
Cooke, han ar trevlig..

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Chris at Sachets. Han ar valdigt trevlig.. Pratar valdigt fort och dalig pa att forklara saker men valdigt lovely

- Gillar du nummer 14?
Claire at Sachets. Hon ar hur trevlig och gullig som helst :)

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Alex (engelska).. ja, det har jag.. men det var ett tag sen.

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Jag traffar mig sjalv just nu.. :P

- Är du nära vän med nummer 23?
Derek, nja.. det ar Carols polare (har alla wilfs nummer pa min mobil :P)

- Har du gått på bio med nummer 4?
Alexandra.. Ja det har jag :) Minns nar vi sag en skrackig och trodde att varlden skulle ga under. Jag saknar henne.

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Rebecka Fahlestal. Hm, nja :P

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Carlberg. hm, jag vet inte riktigt

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
charlotte, har gett henne en kram forut.

- Vad har du och nummer 24 för relation?
hon ar min mamma och hon ar bast i hela vida varlden!!

- Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Graddy, ehm.. prata?

- Vad är det bästa med nummer 8?
Clayton, kan inte riktigt komma pa nagot.. han ar en manshora.

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Mick, (wilfs pappa), Ja, vi ater middag dar da och da..



1 kommentarer

Johanna

Jag är aldrig med på ngn sådan här lista :(

Datum: 2008-10-31 Tid: 13:58:09
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0