Biljard


(Bilden ar tagen pa the railway i borjan av juni)
Vi kom hem fran the Wellington for en gryg timma sedan. Dar var det en tjock och jobbig man som sjong for publiken (hela 15 stycken). Musiken var alldeles for hog och han var jobbig och acklig sa vi var latt irriterade. The Welly ar ingen bra pub.. Jag foredrar Railway, men det at jatte nara sa vi gar garna dit och spelar biljard som vi gjorde idag. JAG VANN!

Geoffrey var dar (den 90 ariga mannen som knappt har nagra tander och flortar med mig). Han var stolt over att jag fatt jobb och sa till Wilf nar dom var ensamma att eftersom att jag ar sa trevlig kommer jag bli befodrad i foretaget. Kul att nagon tycker man ar trevlig :P

Wilf var just pa simply drinks och handlade godsaker till filmen ikvall (vilken vi nu ska se) och snart ska vi ata middag. Jag ska nog bara ata lite vitloksbrod for jag ar fortfarande matt av varan frukost (klockan 4) som bestod av nudlar och 2 tonfiskmackor + dom tva kopparbergs ciderna jag drack pa puben). Han skickade ett sms darifran att han kande for att skamma bort mig och nar han kom hem hade han kopt ben and jerrys. Han ar for underbar min pojkvan :)

Nu ska jag fortsatta lasa min bok pappas flickor sa Wilf kan fa tillbaka sin dator. Vi hors :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0