En lordag


(I brist pa andra bilder och nyare bilder att lagga upp far ni nu 3 bilder fran min mammas brollop da wilf kom och halsade pa)

Igar var jag som sagt pa Intervju pa Sachets och dom erbjod mig ett heltidsjobb i deras kontor med £8/h och 37 timmar i veckan. Jag var lite osaker till en borjan eftersom att inte visste om jag skulle klara av vissa av de uppgifter dom ville att jag skulle gora, men jag har 8 veckors inskolning och provanstallning sa jag hoppas det loser sig. Det forsta jag ska gora pa mandag ar att ringa dom och tacka ja.

Wilf jobbade igar mellan halv 5 och halv 8. Jag motte upp Adam pa puben vid 7 och drack en drink. Wilfs gamla kompis Paul var dar och var valdigt glad att traffa mig. Han var mycket trevlig och rolig :P Nar Wilf slutat gick vi (jag wilf och adam) till en indisk restaurang och kakade middag, sjukligt gott! Dit ska jag ta den som kommer och halsar pa mig.. Om nagon nu kommer, hmpf.

Efter middagen nar vi var matta och belatna traskade vi till Greenfield, hamtade nagra ol, tog pa oss lite extra klader och gick upp till Dick Clough eftersom att Sean, Scott och ganget var dar och festade. Vagen upp dit var ett helvette, och min forkylning gjorde inte saken battre da jag inte kunde andas genom nasan och halsen var igentappt med slem. Det var aven morkt och jag sag ingenting och det gjorde mig irriterad eftersom att jag var nara pa att falla typ 100 ganger och trampade i farskit >_<

Nar vi kom dit insag vi varat misstag att ens ga upp dit. Elden hade typ slocknat, de enda dom gjorde var att roka pa och det var en arrogant bitch dar som ignorerade oss totalt och gjorde oss irriterade. Dom satt runt elden och diskuterade om Hitler och vi var allmant uttrakade sa vi traskade hem igen.

Tur att middagen var trevlig och god dock.


2 kommentarer

The guro

vissa skulle ta de som en förolämpning att inte vara med i dina länkar....

Datum: 2008-09-27 Tid: 18:11:18
Blogg: http://therecanonlybeone.blogg.se/
FIA

GRATTIS TILL JOBBET SAKNADE VÄN

Datum: 2008-09-28 Tid: 13:25:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0