Färga håret?


Eftersom att jag inte har råd att gå till frisören och fixa min fula utväxt som jag fått så funderar jag starkt på att färga mitt hår lite mörkare. Det är liksom lättare att köpa färg och färga hemma och mycket mycket billigare. Hittade den här bilden på alexandras facebook och den fick mig att sakna mitt bruna hår lite.. Jag trivs bäst i mörkt hår under vintern.. men vill ändå inte färga för mörkt eller för rödaktigt för jag vill kunna få tillbaka mitt blonda hår till sommaren igen.. Jaja, vi får se hur det går liksom.


3 kommentarer

mamma

va fin du var på den bilden, men ä försiktig med färg, du vet ju hur svårt det är att få bort, framför allt rött, men du passar jättebra i det puss

Datum: 2008-09-14 Tid: 16:08:58
fia

love that color!

Datum: 2008-09-15 Tid: 09:54:32
H e l e n a

jättefin färg! :)

Datum: 2008-09-15 Tid: 18:54:50
Blogg: http://apriilhimlen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0