Goddagens.

Vi vaknade sent efter en välbehövelig 12 timmars natt. Köpte oss soppa (tomatsoppa och kycklingsoppa) och käkade det till frukost/lunch runt 3 :P Traskade iväg till Simply drinks för att prata med chefen där, har ju inte fått veta än om jag fått jobbet eller inte.. Det var dock ingen där.

Fick ett samtal senare från co op som sa att jag inte fått jobbet men att dom skulle spara mina uppgifter och höra av sig om en ny ledig plats dök upp vilket jag hoppas. Så arbetslösheten förstätter och Måndag tar jag nya tag. Ska förbi arbetsförmedligen tror jag och se om dom har några jobb och sen gå runt i Oldham och kolla fönsterna i butikerna efter lappar om lediga platser. Måste även in till Manchester för att lämna in min job application till Adidas.

Åh, jag hatar att vara arbetslös.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0