I want it painted black

Efter att Wilf blivit klar i trädgården för dagen degade vi som vanligt och somnade i ett par timmar. När vi vaknade satte vi genast igång med middagen efter att båda två höll på att dö av hunger. Blev våran kryddstarka kycklig special med ris, hur gott som helst :)

Nu har vi spelat lite Mariokart och vi ska strax se på film.. Foreign exchange. Hoppas på att den är bra.

Här är lite bilder från vårat rum.. Vet inte om ni är så intresserade men det är kul att visa er hur jag bor. Speciellt mina närmaste vänner & familjen såklart :)


tv-spels hörnan

minnesväggen

tv-spels hörna

wilfyy :)

våran underbart sköna säng :D


1 kommentarer

Johanna WP

Alltid lika kul med bilder, vet du :D

Datum: 2008-09-09 Tid: 17:59:04
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0