Ingen utgång

Vart ingen utgång ikväll för vi ansåg att vi inte hade råd med det och att vi hellre hade en lugn kväll och sparade pengar. Vi fick erbjudande om att fara till Adam och se film vilket vi nappade på. Vi köpte oss varsin cola light och fruitpastilles och traskade iväg på den 50 minuter långa promenaden till Adam i Dobcross. Där såg vi forgetting about sarah marshall med honom, sean, hannah och alex. Det var trevligt.. Sen gick vi alla på en liten promenad och jag och wilf traskade med hannah och sean till Uppermill där våra vägar skildes. Nu är vi hemma och gör ingenting alls. Ska nog sova strax.. Ska försöka ta mig in till Manchester relativt tidigt imorgon. Har bestämt mig också för att köpa jackan. Hur dum jag än är så känner jag att jag behöver unna mig en tröstpresent.

Godnatt.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0