Jack Jack

Jack tror att han ar en stor hund.. Wilf haller ju som sagt pa med tradgarden.. skottar jord och slanger det i en kontainer har utanfor.. detta betyder att han maste ha bakdorren och dorren dar fram oppna sa att han kan kora skottkarran fram och tillbaka..

Nar jag satt har och skrev horde jag hur Wilf borjade ropa pa Jack och jag tittade ut genom fonstret och ser Wilf ga omkring och leta Jack. Jag letar i huset och gar sedan ut och da kommer Wilf barandes pa Jack. Han hade bestamt sig for att ga pa aventyr och brakade med en hund dubbelt sa stor som honom. Sa ar det alltid nar man ar ute och gar med honom.. Han ger sig alltid pa de storre hundarna.. Hundar som skulle kaka honom till frukost.

Han hade iaf ett sar i ogat som vi rengjorde sa jag hoppas att han blir bra. Verkar inte vara nagra andra fysiska skador eller psykiska heller.. han ar fortfarande samma galna hund :P


1 kommentarer

1000Bloggare.se

Missa inte 1000Bloggare.se, bli en av oss!

Bloggen är öppen för alla, sätt fart och hjälp oss att bli fler, den nya tidens åsiktsplank är HÄR.



Skriv och kommentera så mycket ni orkar och vill.



http://1000Bloggare.se

Datum: 2008-09-08 Tid: 17:28:49
Blogg: http://1000bloggare.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0