Jävla skit

Har inte sovit mycket alls.. vaknade runt halv 7 av att jag var kissnödig och upptäckte till min förskräckelse att jag typ fått urinvägsinfektion eller blåskatarr eller vad det nu är. ont gör det i alla fall och jag behöver kissa hela tiden även fast det inte kommer ut något.. förlåt för att jag berättar det här.. men jag tänkte dela med mig av det.. tyck synd om mig är ni snälla..

Wilf ringde till doktorn och frågade om jag fick komma dit med mitt european helth insurance card och det gick bra.. ska dit på måndag klockan 9 och registrera mig.. (jag går ett steg närmare till att bli engelsk för jag får min egna doktor) och se om jag kan få någon medicin eller något mot det.. förhoppningsvis har det gått över tills dess men man vet ju aldrig :/


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0