Läsning


Tankte lagga mig och lasa innan Wilf kommer hem. Han sitter nu tydligen i bilen med sin nye klasskamrat som bor i narheten och som gav honom lift hem. snallt liksom. Jag har blivit en bokmal igen. Borjade med den har boken nar jag bodde hemma men orkade aldrig lasa. Tror det var angesten med skolan och sant. Men efter att ha last To kill a mockingbird har sa borjade min karlek till bocker komma tillbaka igen. Nu vill jag lasa klart den har boken sa jag kan borja med Bringing down the house som Wilf just last.. Det ar boken som filmen 21 ar baserad pa.

Jaja, vi hors sen.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0